Skisser i mitt block

Varför har jag fastnat vid att skissa i mitt kollegieblock? Borde ju egentligen göra bilderna i mitt riktiga teckningsblock... Men gillar att sitta och skissa lite anspråkslöst i soffan. Blir inte alltid så stor grej av det då, har inga höga krav på att jag måste göra en massa mästerverk, utan det får bli som det blir. Och det är faktiskt en riktig inspirationsskapare.
 
Usch, jag känner lite som om jag håller på att bli sjuk. Det vore verkligen tråkigt! Men tycker jag var sjuk nyss... Får kurera mig med lite ingefära och vitlök. Det ska ju hjälpa, säger de.
 
 
 
 
#1 - - Lina:

Alltså ååh, så himla fint! Du är verkligen begåvad :D

Svar: tack så mycket! :)
Johanna och Sara Lekhammar

#2 - - Emma:

Oj vad duktig du är! Helt sinnes ju!! :)

Lust att göra bloglovin byte?